توانا بود هرکه دانا بود
همواره روزگار با سیمره جاری باشید...
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23354
  پرینتخانه » اجتماعی, خبر تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶ | | ارسال توسط :

عزتی عزل شد/ چرا معارفه با تاخیر انجام شد؟!!

عزتی عزل شد/ چرا معارفه با تاخیر انجام شد؟!!
رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از این سمت کنار گذاشته شد. عزتی از هشتم فررودین 1401 تا اول اردی‌بهشت 1403 مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان بود.

پس از برگزاری دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی، عزتی مورد انتقاد برخی رسانه‌ها و فرهنگیان به خاطر آن‌چه آنان مداخله‌ی وی در انتخابات به نفع یک نامزد خاص می‌دانستند، قرار گرفت و پیگر این موضع بودند تا این‌که یونس بهاروند ایرانیا جایگزین عزتی شد.
قرار بود آیین تودیع و معارفه رضا عزتی و بهاروند ساعت ۱۴ روزشنبه(اول اردی‌بهشت ماه) در پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد دانشگاه فرهنگیان برگزار شود اما این آیین سر وقت مقرر برگزار نشد!
با این‌که دعوت شدگان به آیین معارفه در محل اعلام شده حضور داشتند اما به یک باره و بدون اطلاع قبلی برنامه لغو شد.
براساس گزارش رسانه‌های لرستان، بین طرفداران دو نفر از نامزدهای حوزه‌ی انتخابیه خرم‌‌آباد و چگنی صحبت‌هایی رد و بدل و حتا در لحظاتی کوتاه کار به درگیری فیزیکی کشیده شده و مسئولان ترجیح دادند این آیین در سکوت و با تاخیر در سالن استانداری برگزار شود.
عده‌ای نیز با تجمع مقابل محل اقامت عطاران مشاور وزیر در امور پیگیری‌های ویژه و مقامات استانی، مانع از خروج آنان از مجموعه خانه معلم شده و خواستار لغو مراسم شده‌اند. موضوعی که با حضور پلیس، پس از چند ساعت، خاتمه یافت.
برخی از رسانه‌های انقلابی در فضای مجازی نوشتند که هرج و مرج عده‌ای خودسر در ابطال حکم وزیر اثری نخواهد داشت و خودسرها را که مانع معارفه مدیرکل جدید در موعد مقرر شدند، به باد انتقاد گرفتند.

| سرچشمه : آوای سیمره
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.