توانا بود هرکه دانا بود
همواره روزگار با سیمره جاری باشید...
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 22851
  پرینتخانه » خبر, ورزش تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶ | | ارسال توسط :

دوئل صدرنشینان لیگ یک با صعود خیبر خرم‌آباد پایان یافت

دوئل صدرنشینان لیگ یک با صعود خیبر خرم‌آباد پایان یافت
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد روز سه‌شنبه در هفته‌ی بیست و دوم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور میزبان «چادرملو اردکان» بود که این دیدار با ۲ گل به سود خیبر به پایان رسید.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان روز سه‌شنبه (پانزدهم اسفند ماه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود خیبر پایان یافت.

علی طاهران در دقیقه‌ي ۱۱ نخستین گل این دیدار را برای چادرملو به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و در دقایق اضافه نیمه‌ي نخست سینا خادم پور گل تساوی را وارد دروازه چادرملو کرد و در ۴۵ دقیقه اول بازی دوتیم با تساوی به رختکن رفتند.

با شروع نیمه‌ي دوم سبز و سفیدپوشان لرستانی در دقیقه ۶۳ با یک شوت سرکش توسط علیرضا دغاغله بار دیگر دروازه چادرملو را باز کردند و این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود خیبر به پایان رسید.

کوروش ملکی، علیرضا دغاغله، حسن مرادی‌فر، حسین ابرقویی، امیرحسین عسکری، مهدی کیانی، حسین شهابی، حمیدرضا طاهرخانی، مهرداد قنبری، سینا خادم‌پور و فرید امیری یاران حسین مهاجری در این دیدار بودند.

هم‌چنین حسین صدقی، سیروس صادقیان، محمد بختیاری، اتابک زارعی، سعید محمدی‌فرد، علی طاهران، رضا محمودآبادی، محمد بلبلی، هادی حبیبی نژاد، رضا دهقان و علی خدادادی یاران سعید اخباری در مقابل خیبر بودند.

امیر عربی براقی داور این دیدار بود و محمد عطایی، بابک خسروی، امید جمشیدی او را در امر قضاوت یاری کردند و ایرج ساعدی ناظر این دیدار بود و در سه دیدار اخیر این ۲ تیم، خیبر خرم‌آباد یک برد و ۲ تساوی کسب کرده است.

تا قبل از شروع دیدار خیبر و چادملو حساسیت برای تعیین سرنوشت این رقابت بالا بود و ۲ تیم برای تصاحب صدر جدول تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند.

با اعلام داریوش بارانی بیرانوند شهردار خرم‌آباد پنج دستگاه اتوبوس برای جابجایی رایگان هواداران تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به ورزشگاه تختی اختصاص یافته بود تا در بازی حساس امروز مقابل چادرملوی اردکان یزد، یار دوازدهم خیبر باشند.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد تا پیش از این دیدار با یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها با ۲۰ بازی، ۱۵ برد، یک تساوی، چهار باخت، ۳۳ گل زده، ۹ گل خورده، تفاضل گل ۲۴ و ۴۶ امتیاز در رده‌ی دوم جدول تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت. همچنین تیم چادرملو با ۲۱ بازی و ۴۸ امتیاز در صدر جدول قرار داشت.

خیبر خرم‌آباد در بازی بعدی خود دوشنبه ۲۱ اسفندماه از هفته بیست و سوم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

 

نویسنده : گروه دریافت خبر | سرچشمه : ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.