توانا بود هرکه دانا بود
همواره روزگار با سیمره جاری باشید...
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23364
  پرینتخانه » خبر, ورزش تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ | | ارسال توسط :

دریای بابل در زمین خیبر غرق شد/ لرستان هم‌چنان مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال

دریای بابل در زمین خیبر غرق شد/ لرستان هم‌چنان مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد روز یک‌شنبه در هفته‌ی بیست‌وهشتم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور میزبان دریای کاسپین بابل بود که در نهایت با نتیجه چهار بر سه پیروز شد.

تیم فوتبال خیبر و دریای کاسپین بابل در جریان هفته‌ی بیست و هشتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که حسین ابرقویی دقایق پایانی نیمه‌ی اول در یک اشتباه و گل به خودی، بابلی‌ها را با نتیجه یک بر صفر برنده نیمه نخست بازی کرد.

اما فرید امیری بازیکن تازه وارد خیبر در نیمه دوم، گل تساوی را در دقیقه ۵۷ برای خیبر به ثمر رساند و بازی به تساوی کشیده شد و حسین شهابی دیگر بازیکن تعویضی خیبر، گل دوم را در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند.

تنها ۲ دقیقه پس از گل برتری یاران مهاجری، دریای بابل در یک ضد حمله بازی را با گل مهدی مومنی به تساوی کشاند و میلاد ابطحی با دریافت دومین کارت زرد در دقیقه ۷۴ اخراج و تیم مازنی ۱۰ نفره شد.

حسین ابرقویی که یک گل به خودی در نیمه اول داشت، دقیقه ۷۶ اشتباه خود را جبران کرد و گل سوم خیبر را با پاس حسین شهابی به ثمر رساند تا بازی پر برخورد و پر گل دو تیم با هیجان بیش‌تری ادامه یابد.

سینا قنبرپور در دقیقه ۸۴ گل تساوی دریای کاسپین را راهی دروازه کوروش ملکی کرد و دقیقه ۸۹ با اعلام پنالتی به سود خیبر، مهرداد قنبری گل چهارم تیم خرم آباد را به ثمر رساند و رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی بازی های خانگی برای خیبر پس از هشت دقیقه وقت اضافه حفظ شد.

حسن مرادی فر، سینا خادم پور، مهدی کیانی، حمیدرضا طاهرخانی، علی‌رضا دغاغله، میثم آقایی، شهرام سالاری، مهرداد قنبری، کورش ملکی، حسین ابرقویی و سجاد دانای باغکی شاگردان رضا مهاجری در تیم خیبر بودند.

همچنین علی خانلرزاده، امید منصوری، میلاد ابطحی، محمد قاسمی نژاد، میلاد جهانی، مهدی مومنی لاریمی، رضا علیاری گلوجه، سید جلال عبدی، ابوالفضل هاشمی کروکلا، ابوالفضل آذرنوشان و امیرمحمد لطف پور به عنوان تیم اصلی دریای کاسپین بابل با سر مربیگری سید داود سید عباسی وارد زمین شدند.

بیژن حیدری داور وسط این دیدار بود و محسن بابایی، محسن دوستان و حجت قپانوری او را در امر قضاوت یاری کردند.

تا پیش از این دیدار خیبر با ۲۷ بازی و ۶۱ امتیاز در صدر جدول لیگ آزادگان بود و با این برد جایگاه خود را تثبیت کرد، دریای بابل کاسپین نیز با ۲۲ امتیاز از ۲۷ بازی خود در جایگاه پانزدهم لیگ ۱۸ تیمی قرار دارد.

نویسنده : گروه خبر و گزارش | سرچشمه : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.