توانا بود هرکه دانا بود
همواره روزگار با سیمره جاری باشید...
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23472
  پرینتخانه » خبر, ورزش تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۸ | | ارسال توسط :

بُرد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم‌آباد

بُرد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم‌آباد
تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان، عصر دوشنبه (دهم اردی‌بهشت) در چارچوب هفته‌ی نوزدهم سی‌وششمین دوره‌ی لیگ برتر هندبال مردان ایران در یک دیدار پرگل با نتیجه ۴۱ بر ۲۴ مهمان خود پلیمر خرم‌آباد را شکست داد و جایگاه چهارمی خود را در جدول تثبیت کرد.

به گزارش آوای سیمره، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان، از ساعت ۱۶ روزدوشنبه در چارچوب هفته‌ی نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان که در مجموعه ورزشی نقش جهان برگزار شد، در یک دیدار دیدنی و پرگل با نتیجه ۴۱ بر ۲۴ میزبان خود پلیمر خرم‌آباد را شکست داد.
تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که امسال نتوانسته روزهای اوج خود در فصل گذشته را تکرار کند، پیش از بازی امروز مقابل پلیمر خرم‌آباد با ۱۱ برد، پنج باخت و ۲ تساوی در رده چهارم جدول قرار داشت و در حالی به مصاف تیم خرم‌آباد رفت که این تیم نیز با ۱۰ برد، هفت باخت و یک تساوی در رده ششم جدول رقابت ها قرار دارد.
سپاهانی‌ها که هفته‌ی هجدهم موفق شده بودند در یک دیدار نزدیک مقابل زغال‌ سنگ طبس با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به پیروزی برسد و جایگاه چهارمی خود در جدول رقابت‌ها را تثبیت کنند، در بازی عصر روزدوشنبه نیز با همان ترکیب هفته قبل مقابل پلیمر خرم‌آباد صف‌آرایی کردند و از ابتدای بازی با ارایه یک بازی هجومی اختلاف امتیاز ایجاد کردند که تا آخر بازی تیم مهمان نتوانست این اختلاف امتیاز را جبران کند.
سپاهان با این برد بدون احتساب امتیازات تشویقی فدراسیون به امتیاز ۲۶ رسید و با ۱۲ برد، ۲ مساوی و پنچ باخت در رده چهارم جدول باقی ماند و جایگاه خود در بین چهار تیم بالای جدول را مستحکم‌تر کرد.
لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.
فرازبام خاییز دهدشت، زغال سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شد.
هم‌چنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خاییز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

نویسنده : گروه دریافت خبر و گزارش | سرچشمه : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.