توانا بود هرکه دانا بود
همواره روزگار با سیمره جاری باشید...
Sunday, 30 June , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ - 24 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 3241
  پرینتخانه » چند رسانه ای تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ | | ارسال توسط :

گزارش تصویری سیمره از جشنواره‌‌ی گل‌های داوودی در باغ گیاه‌شناسی زاگرس

گزارش تصویری سیمره از جشنواره‌‌ی گل‌های داوودی در باغ گیاه‌شناسی زاگرس/ نوزدهم آبان ماه  ۱۳۹۶عکس‌ها از: رامتین رستمی   ساعت یازده روز آدینه‌ نوزدهم آبان‌ماه ۹۶ به محل برگزاری جشنواره‌ی گل‌های داوودی می‌رویم. پیش از ما تعدادی از بازدیدکنندگان که بیشینه‌ی آنان گردشگر هستند از تابلوی زیبایی که تا چشم کار می‌کند، رنگ است و رعنایی، […]

گزارش تصویری سیمره از جشنواره‌‌ی گل‌های داوودی در باغ گیاه‌شناسی زاگرس/ نوزدهم آبان ماه  ۱۳۹۶عکس‌ها از: رامتین رستمی 

 ساعت یازده روز آدینه‌ نوزدهم آبان‌ماه ۹۶ به محل برگزاری جشنواره‌ی گل‌های داوودی می‌رویم. پیش از ما تعدادی از بازدیدکنندگان که بیشینه‌ی آنان گردشگر هستند از تابلوی زیبایی که تا چشم کار می‌کند، رنگ است و رعنایی، محو این همه جلوه‌گری شده‌اند.

 این‌جا بوی گل‌ها آدم را مست می‌کند و دامنش از دست می‌رود. برای لحظاتی احساس می‌کنی در بهشت پای نهاده‌ای. پروانکان عاشقانه به گردِ گل‌ها می‌چرخند. زنبورها از شهد آن‌ها می‌نیوشند و…  رنگ‌های آبی، قرمز، نارنجی، سبز، بنفش و… هارمونی خاصی به فضا بخشیده که «این‌سَری» نیست و واقعا «آن‌سَری» است.

 خرم‌آباد زیباست اما باغ گیاه‌شناسی زاگرس و جشنواره‌ی گل‌های داوودی این زیبایی را دوچندان کرده‌است. بازدید از این جشنواره‌ را به هم‌وطنان‌مان پیشنهاد می‌کنم. بیایید و جلوه‌های زیبای خداوند را در این باغ از نزدیک ببینید تا لختی از خستگی کار و تلاش روزانه را از تن‌تان به در کنید.  زیرا به گفته‌ی سعدی: «عمر برف است و آفتابِ تموز / اندکی ماند و خواجه غره هنوز.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.