توانا بود هرکه دانا بود
همواره روزگار با سیمره جاری باشید...
Sunday, 7 July , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ - 1 محرم 1446
شناسه خبر : 10120
  پرینتخانه » خبر, ورزش تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ | | ارسال توسط :

لرستان قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور شد

لرستان قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور شد
تیم کشتی لرستان(الف) در رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور به مقام نخست رسید.

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور(روز جمعه نهم مهرماه)، تیم‌های لرستان (الف) با ۱۷۲ امتیاز، مازندران با ۱۶۲ امتیاز و تهران با ۱۱۹ امتیاز عنوان‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

هم‌چنین در وزن ۳۸ کیلوگرم محمدامین ساقی از (تهران) اول شد، سجاد صارمی از (لرستان الف) به مقام دوم رسید و جواد یزدانی از (مازندران) و علی ملاعباسی از (یزد) مشترک سوم شدند.

در وزن ۴۱ کیلوگرم محمدحسن شعبانلو از (همدان)، علی‌رضا عیسی از (توابع تهران) و محمدرضا حقیقی از (فارس) و رضا گوران از (مازندران) اول تا سوم شدند.

در وزن ۴۴ کیلوگرم ابوالفضل کوشکی از (لرستان الف) پرهام نعمتی‌شیزری از (البرز)، امیرمحمد نوازی (خراسان رضوی) و سبحان رمضانی‌پور (کرمان) عنوان‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم ابوافضل عبدالوند از (لرستان الف)، ابوالفضل کیاروستا از (البرز)، حسن ترابی از (مازندران) و علی بابا از (قم) اول تا سوم شدند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم ابوالفضل شمسی‌پور از (تهران)، مهدی حسین‌زاده (مازندران) علی‌اصغر مرادی (لرستان الف) و علی‌رضا صالحی (البرز) اول تا سوم شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم سینا خلیلی (مازندران)، سجاد پیردایه (لرستان الف)، سبحان نوحه‌خوان (خراسان رضوی) و امیرحسین خیراندیش (توابع تهران) مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۲ کیلوگرم محمدمهدی ممیوند (لرستان الف)، طه قرابی، رضا حسن‌زاده (خراسان رضوی) و رضا افشار (مازندران) اول تا سوم شدند.

در وزن ۶۸ کیلوگرم سیدابوالفضل حسینی از (مازندران)، شایان ابوالفتحی از (لرستان الف) ابوالفضل رضایی (کرمان) و پوریا عباس‌آبادی (یزد) عنوان نخست تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم همایون فیضی از (اردبیل)، ابوالفضل نعمتی (لرستان الف)، مهدی فیروزمند (مازندران) و محمدحسین دلدار (اصفهان) اول تا سوم شدند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم توحید نوری (تهران)، ابوالفضل محمدنژاد (توابع تهران)، ابوالفضل ملکی (مازندران) و مهدی کاظم پور (گیلان) اول تا سوم شدند.

هم‌چنین در رده‌بندی تیمی، لرستان الف ۱۷۲ امتیاز، مازندران ۱۶۲ امتیاز، تهران ۱۱۹ امتیاز، البرز ۹۳ امتیاز، توابع تهران ۸۵ امتیاز، کرمان ۶۰ امتیاز، خراسان رضوی ۵۱ امتیاز، همدان ۴۳ امتیاز، لرستان ب ۳۴ امتیاز و قم ۳۱ امتیاز کسب کردند.

این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در الیگودرز برگزار شد.

نویسنده : گروه دریافت خبر | سرچشمه : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.