توانا بود هرکه دانا بود
همواره روزگار با سیمره جاری باشید...
Sunday, 23 June , 2024
امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳ - 17 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 23938
  پرینتخانه » اخبار مهم, ورزش تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۷ | | ارسال توسط :

سلام خیبر به لیگ برتر /خیبر قهرمان زودهنگام لیگ یک شد

سلام خیبر به لیگ برتر /خیبر قهرمان زودهنگام لیگ یک شد
تیم «خیبر خرم‌آباد» عصر روز(چهارشنبه 16 خرداد) و در هفته سی‌ و سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران(آزادگان) با چهار گل مهمان خود «آریو اسلامشهر» را شکست داد و در یک هفته مانده به پایان این رقابت ها با کسب ۷۶ امتیاز، ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کرد.

تیم‌های فوتبال خیبر و آریو اسلامشهر در جریان هفته سی و سوم مسابقات لیگ آزادگان، ساعت ۱۹و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند.
در دقیقه ۱۰ این دیدار شهرام سالاری موفق شد دروازه آریو را باز کند که کمک داور اول اعلام آفساید کرد اما در دقیقه ۱۶ حمیدرضا طاهرخانی با فرار از بین مدافعان گل نخست این دیدار را به سود خیبر به ثمر رساند.
این پایان کار نبود و فرید امیری در دقیقه ۳۷ گل دوم را با یک ضربه دیدنی وارد دروازه آریو اسلامشهر کرد و در دقیقه ۴۵ بار دیگر حمیدرضا طاهرخانی گل دوم خود و سوم خیبر را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری سه بر صفر لرتباران به پایان برسد.
اما آریو اسلامشهر در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده را جبران کرد و پنج دقیقه بعد مهرداد قنبری گل چهارم خیبر را وارد دروازه حریف کرد.
«کورش ملکی، حسن مرادی فر، سینا خادم‌پور، مهدی کیانی، حمیدرضا طاهرخانی، علیرضا دغاغله، شهرام سالاری، مهرداد قنبری، حسین ابرقویی، فرید امیری، امیرحسین عسکری» بازیکنان تیم خیبر به سرمربیگری محمدرضا مهاجری در این دیدار بودند.
هم‌چنین «مهدی اسلامی، حبیب افرا، داوود شاهواروقی، عرفان ملاپور، وحید نعمتی، عباس عامری، ایمان شوریایی، رضا منصوری ، نوید کومار، مهدی یوسفی و امیرسام نصیری» با سرمربیگری وحید بیات لو برای تیم آریو اسلامشهر به میدان رفتند.
ورزشگاه ۱۰ هزار نفری تختی خرم‌آباد میزبان هواداران پرشور این تیم بود اما ۲ ساعت مانده به شروع این دیدار ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد.
این دیدار درحالی برگزار شد که خیبر برای صعود به لیگ برتر تنها به یک امتیاز نیاز داشت اما عملکردی خیره‌کننده لرتباران در فصل جاری باعث شد تا پیش از این دیدار با تیم دوم جدول چادرملو اردکان چهار امتیاز و با تیم سوم فجر سپاسی شیراز ۶ امتیاز اختلاف حفظ شود و به نوعی خیالش از صعود راحت باشد.
رضا عادل داور وسط این دیدار بود و سید امیر قاسمی، امین اسکندری و امین خدادادپور او را در امر قضاوت یاری کردند و فرشید افشار ناظر دیدار بود.
تا قبل از این دیدار خیبر با ۳۲ بازی، ۲۴ برد، یک تساوی، هفت باخت، ۲۳ گل خورده و ۵۴ گل زده، تفاضل ۳۱ و ۷۳ امتیاز صدر نشین لیگ آزادگان بود.
خیبر خرم‌آباد در آخرین دیدار فصل خود مهمان شهر راز شیراز خواهد بود تا قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را جشن بگیرد. /سرچشمه:‌ ایرنا

| سرچشمه : سیمره‌ی شماره‌ی 724 (16 خرداد 1403)
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.