توانا بود هرکه دانا بود
همواره روزگار با سیمره جاری باشید...
Monday, 8 July , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ - 2 محرم 1446
شناسه خبر : 11198
  پرینتخانه » اخبار مهم, خبر, ورزش تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ | | ارسال توسط :

خیبر خرم‌آباد به یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد

خیبر خرم‌آباد به یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، مس شهر بابک را با سه گل شکست داد و به مرحله یک هشتم صعود کرد.

به سیمره گزارش به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و مس شهر بابک کرمان در مرحله‌ي یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یک‌شنبه(۲۸ آذر ماه) در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که با نتیجه ۳ بر ۱ به سود خیبر به پایان رسید.
مهرداد قنبری در دقیقه‌ي ۱۵ از روی نقطه پنالتی خیبر را پیش انداخت و در ادامه فرزاد محمدی در دقیقه ۳۹ بازهم از روی نقطه‌ي پنالتی خیبر را به گل دوم رساند و در دقیقه‌ي ۹۳ علی صفیا گل سوم را وارد دروازه‌ي تیم حریف کرد. هم‌چنین گل مس شهر بابک را میلاد شعبانلو در دقیقه‌ي ۵۱ از پشت محوطه‌ي جریمه به زیبایی به ثمر رساند.
پس از اعلام ضربه‌ي پنالتی دوم در دقیقه‌ي ۳۹ بازیکنان مس شهر بابک در اعتراض به نحوه‌ي قضاوت اقدام به ترک زمین کردند که بازی با پنج دقیقه وقفه ادامه پیدا کرد.
در دقیقه‌ي ۶۷ بازی عبدالله ویسی سرمربی خیبر خرم‌آباد به دلیل اعتراض به نحوه‌ي قضاوت با کارت قرمز داور روبه‌رو شد و ادامه این دیدار را از روی سکوها تماشا کرد. هم‌چنین در دقیقه ۹۴ رحیم البوغبیش بازیکن خیبر با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد.
به دلیل اعتراض به نحوه‌ي قضاوت و وقفه در بازی، داور این دیدار در نیمه‌ي اول هفت و در نیمه دوم ۶ دقیقه وقت اضافه گرفت.
حامد فلاح‌زاده، احسان جودکی، حمید دیوسالار، محمود یگانه، حسین شاهوردی، محمدجواد عباسی، حمید طاهری، میلاد غریبی، مهرداد قنبری، حسین شهابی و فرزاد محمدی یاران عبدالله ویسی در این دیدار بودند.
وحید اصغرزاده، سیدکاظم رحمانی، سیروس صادقیان، رسول رضایی، میلاد حسن پور، علی آزادمنش، علیرضا محمودی، علیرضا احمدزاده، وحید شاکر نقی، مهدی ایزدی، اسماعیل کیانی یاران وحید رضایی در تیم مس شهر بابک بابک بودند.
خیبر خرم‌آباد در مرحله‌ی قبلی این رقابت‌ها با یک گل شهرداری همدان را از پیش رو برداشت و به مرحله‌ی بعدی صعود کرد.
مجید محمدی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و حسن سلیمانی، هاشم خدابنده و فرهاد امینی اورا در امر قضاوت یاری کردند، همچنین محمد جابری ناظر بازی و شاهو اصلانی ناظری داوری بودند.
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در فصل گذشته این رقابت‌ها تا مرحله‌ی یک چهارم نهایی پیش رفت اما در مقابل ملوان در انزلی شکست خورد و از صعود بازماند.

نویسنده : گروه دریافت خبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.