توانا بود هرکه دانا بود
همواره روزگار با سیمره جاری باشید...
Monday, 8 July , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ - 2 محرم 1446
شناسه خبر : 343
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۳۹۲ - ۸:۱۱ | | ارسال توسط :

بودجه ۳۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی تأمین اجتماعی در سال ۹۲

رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: بودجه تأمین اجتماعی در سال جاری ۳۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که ۷۰ درصد منابع سازمان صرف پرداخت مستمری، ۲۲ درصد درمان، ۵ درصد بیمه بیکاری و ۳ درصد بخش پرسنلی و اداری و بیمه‌ای می‌شود. عزیز دولتخواه با تبیین و تقسیم گروه‌های مختلف ایثارگران دربین […]

رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: بودجه تأمین اجتماعی در سال جاری ۳۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که ۷۰ درصد منابع سازمان صرف پرداخت مستمری، ۲۲ درصد درمان، ۵ درصد بیمه بیکاری و ۳ درصد بخش پرسنلی و اداری و بیمه‌ای می‌شود.

عزیز دولتخواه با تبیین و تقسیم گروه‌های مختلف ایثارگران دربین مخاطبین سازمان مشتمل بر مستمری‌بگیران، بیمه‌پردازان و شاغلین به تشکیل کانون ایثارگران برای پیگیری حقوقی اموراین گروه به صورت تشکیلاتی به عنوان متولی اشاره کرد.

وی بر اصلاح و به روزکردن طرز تفکر حاکم در جامعه در مورد ایثارگران تاکید کرد و با اشاره به اینکه جایگاه این قشر را خودشان باید تثبیت کنند اظهار داشت: اگر با هم همراه شویم روز به روز به بالندگی این فکر و اندیشه افزوده می‌شود.

دولتخواه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه ۳۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی سازمان در سال ۹۲، اظهارداشت در بودجه پیشنهادی ما نمی‌توانیم از تعهدات مصرفی کسر کنیم.

رئیس هیئت مدیره سازمان افزود: هم اکنون ۷۰دصد منابع سازمان صرف پرداخت مستمری، ۲۲درصد درمان، ۵درصد بیمه بیکاری و ۳درصد  بخش پرسنلی و اداری و بیمه ای می‌شود.

وی ضمن تشریح و توضیح برخی انتقادات و مشکلات مطرح شده از سوی ایثارگران در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌های استان نیز به سئوالات آنان پاسخ داد.

تخصیص وام‌های کم‌بهره، حق بیمه‌های تکمیلی، سنوات دریافتی متفاوت در بخش‌های درمانی و بیمه‌ای، عدم وجود جایگاه در منظر اداری برای ایثارگران در برخی حوزه‌ها، عدم اجرای بعضی قوانین مصوب درمورد این قشر از جمله عمده‌ترین مباحث مطروحه در این نشست بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.