توانا بود هرکه دانا بود
همواره روزگار با سیمره جاری باشید...
Thursday, 4 July , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ - 28 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 14362
  پرینتخانه » خبر تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ | | ارسال توسط :

آیین رونمایی از کتاب «مقدمه‌ای بر اقتصاد زیرزمینی در ایران» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «مقدمه‌ای بر اقتصاد زیرزمینی در ایران» برگزار شد
آیین رونمایی از کتاب «مقدمه‌ای بر اقتصاد زیر زمینی در ایران(زمینه‌ها و پیامدها)»، نوشته‌ی دکتررضا پهلوانی و دکترمصطفا شکری، صبح روز پنج‌شنبه(27 اَمُرداد 1401) در محل سالن نشست‌های اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان لرستان برگزار شد.
به گزارش سیمره، در این آیین، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان، مدیرکل اقتصادی و برنامه‌ریزی استانداری لرستان و شماری از پژوهشگران اقتصادی، اجتماعی و مؤلفان کتاب، حضور داشتند.
حمایت از پژوهش‌های اقتصادی
از اولویت‌های ماست
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان در این نشست علمی -فرهنگی با بیان این‌که یکی از حوزه‌های فعالیت اداره‌کل اقتصادی و دارایی لرستان در زمینه‌ی حمایت از پژوهش‌های اقتصادی است، اظهار داشت:« بدین‌روی ما همواره ارتباطی مستمر با حوزه‌های پژوهشی، علمی و دانشگاهی استان داشته و داریم.»
الهام شاداب‌فر، افزود:« یکی از افرادی که معمولا در خدمتتشان بوده‌ایم جناب آقای دکتر شکری و بعضا آقای دکتر پهلوانی بوده‌است. کسانی که اهل رسانه و فضای مجازی هستند حتما مطالب اقتصادی این بزرگواران را دیده یا خوانده‌اند. اقتصاد خوانده‌هایی خوش‌فکر ، علمی و دست به قلم هستند.»
وی تصریح کرد:« همین که جوانان تحصیل‌کرده‌ی ما به سمت پژوهش بروند و کارهای‌شان به عنوان یک سند علمی برای لرستان ثبت شود، قابل ستایش است.»
شاداب‌فر گفت:«امیدواریم این کتاب برای سایر جوانان، اندیشمندان و پژوهشگران استان، که کم هم نیستند، سرمشق و محرکی باشد تا چنین پژوهش‌هایی را انجام دهند.»
مدیر اقتصادی لرستان با بیان این ‌که همه‌ی ما لرستانی‌ها نسبت به جامعه‌ی خود وظایفی داریم، اظهار داشت:« مایه‌ی خرسندی است که حاضران در این نشست این دغدغه را نسبت به استان خود دارند. برای نمونه آقای دکتر شکری به کار تدریس اشتغال دارند اما همواره در نقدهایشان که انصافا علمی هم هست دغدغه‌هایشان را بیان می‌‌کنند.»
بر اساس این گزارش، چاپ نخست کتاب ۳۵۰ صفحه‌ای اقتصاد زیرزمینی با ویراستاری دکترکیانوش رستمی در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به همت انتشارات ارشدان با قیمت۹۰هزار تومان، روانه‌ی بازار نشر و کتاب شده است.
این کتاب با یک‌پیش‌گفتار در ۴ فصل سامان یافته است و عبارتند از:
فصل اول: مقدمه و کلیات
فصل دوم: زمینه‌های پیدایش اقتصاد زیرزمینی
فصل سوم: پیامدهای اقتصاد زیرزمینی
فصل چهارم: پیشنهادها و راه‌حل‌ها
منابع و ماخد
پیوست‌ها
مشروح کامل این گزارش در شماره‌ی بعدی سیمره چاپ می‌شود.
*هرگونه برداشت و تلخیص از مطالب این تارنما بدون ذکر منبع ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.
نویسنده : گروه خبر | سرچشمه : سیمره635(29 امرداد1401)
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.